sobota, 1 marca 2014

Kotki :)

Hej. Dostałam w końcu moje farbki akrylowe zamówione na allegro od dekorynka. Zrobię zdjęcia wszystkich jak tylko będzie dobre światło bo kiepsko z tym u mnie teraz. Przyznam się że obawiałam się że kupię bubel bo wiadomo jak to bywa co innego w opisie co innego się dostaje jednak są w porządku. Dłuższą recenzję dam razem ze zdjęciami farbek. Mogę jednak powiedzieć że strasznie szybko schną i nie rozmazują się podczas utrwalania top coat'em .
Czuję że trochę czasu zajmie mi opanowanie malowania nimi, ponieważ zdarza mi się nałożyć go za dużo lub za mało. Pierwszym moim zdobieniem są kotki a raczej ich mordki. Lubię takie zdobienia i dlatego na nich podjęłam się próby . Wyszło średnio no ale z czasem będzie lepiej. ;)











1 komentarz:

  1. Love you nails, very beautiful.
    Great post, dear)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń