niedziela, 27 stycznia 2013

Powrót i kocurki :)

Witajcie znowu! :) 
W końcu mam czas i możliwości żeby publikować posty . Ostatnio wiele się działo ..
Zaraz po przejściu ospiy złapało mnie zapalenie oskrzeli i jednego płuca :| Cały grudzień spędziłam w domu pozwolono mi dopiero wyjść w 1 dzień świąt z domu i to też tylko do samochodu :( 
Cały styczeń spędziłam w książkach , no cóż koniec półrocza więc nauczycielom odbijało . Teraz już mam ferie więc mogę pisać :) 





Ah za tydzień mam studniówkę proszę poratujcie mnie jakimś zdobieniem na pazurki bo ja nie mam pomysłu w ogóle na to . Sukienkę miałam szytą na miarę (uroki bycia niewymiarową) Jest w kolorach pomarańczowo czarnych :) 

Ps. Na przeprosiny dodaje jedno z moich ulubionych zdobień , Słodkie kocurki :) 













6 komentarzy:

  1. świetne kociaki! uwielbiam takie :)
    zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrowia!
    jeśli chodzi o mani na studniówkę, to polecam brokatowe ombre- niedawno robiłam takie ;)

    np. palec serdeczny pomarańczowy, reszta czarna ze srebrnymi końcówkami ombre w brokacie- albo złotymi (zależy od Ciebie i dodatków).

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dobrze, że wróciłaś!
    mnie w tym roku zapalenie płuc na szczęście ominęło, ostatnio miesiąc w szpitalu spędziłam z tego powodu ;)

    a paznokcie piękne! ;) kotki wyglądają uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrówka w takim razie!!
    a paznokietki przesłodkie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey I've just discover your blog and I love it! I think you have an amazing style, I'd like us to stay in touch, Would you likt follow each other?

    www.ladyparisienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te kociaki Tobie wyszły :) Zdróweczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. są cudne! nie wiem jak to się stało, że nie trafiłam na Twojego bloga wcześniej ;) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń