poniedziałek, 3 września 2012

Początek

Hej.
Po długim okresie obserwowania wielu blogów postanowiłam się zebrać i zacząć prowadzić własny blog. Chyba po prostu pozazdrościłam wam :p
Dzięki obserwowaniu i pochłanianiu wiedzy wzmocniłam swoje paznokcie, które mam teraz niewiarygodnie długie ale i nierówne na długość ..  Jako że wracam do szkoły będę musiała skrócić moje piękne szpony o połowę :(
W ozdabianiu paznokci jestem nowicjuszką , rzadko kiedy wychodzi mi coś ładnego , ale praktyka czyni mistrza podobno :)
Jestem uzależniona od kupowania lakierów , potrafię ostatnie pieniądze wydać na lakier , a z drogerii nie ma opcji żebym wyszła bez lakieru .

Jestem Adrianna i w tym roku (o zgrozo) zdaje maturę , mam kochającego chłopaka z którym planuję przyszłość i w sumie dla niego zaczęłam zdobić paznokcie .I to tyle o mnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz